Dostępna i intuicyjna strona internetowa to podstawa sukcesu w każdej branży
Audyt użyteczności produktów i usług weryfikuje doświadczenie Twoich odbiorców niezależnie od branży, stażu czy wielkości firmy. Dobrze zaprojektowany serwis internetowy to podstawa komunikacji z cyfrowym odbiorcą, której nie można zaniedbać. Celem audytu jest dostarczenie Ci informacji o tym, co powoduje problemy w odbiorze Twojej strony i jak je rozwiązać.
Dzięki analizie i ocenie tych informacji można zoptymalizować istniejący interfejs użytkownika, by naprawić lub udoskonalić jakość doświadczenia z Twoją firmą lub instytucją online. W ten sposób zyskują wszyscy – Twoi odbiorcy czas i pozytywne doświadczenia, a Ty – poszerzasz grono odbiorców i wzmacniasz lojalność tych dotychczasowych.
Co zyskujesz
Jako doświadczeni badacze i projektanci wykorzystujemy sprawdzone metody badawcze w zakresie użyteczności i analizujemy Twoją stronę w oparciu o przyjęte standardy dostępności cyfrowej WCAG. Taki proces pozwala unikać intuicyjnych, subiektywnych decyzji i opierać się na obiektywnych, mierzalnych informacjach.
Audyt UX eliminuje błędy i poprawia wydajność strony, co zmniejsza liczbę problemów technicznych i koszt ich obsługi, co wpływa także na oszczędność przed wdrożeniem planowanych zmian w serwisie.
Optymalizacja strony zgodnie z najlepszymi praktykami UX zwiększa zaufanie użytkowników i poprawia wizerunek marki, co przyczynia się do lepszej twojego produktu lub usługi oraz wyróżnienia ich na tle konkurencji.
Oferta
Audyt UX
od 5300zł netto
Krok po kroku
Masz pytania dotyczące oferty? Wypełnij formularz kontaktowy, odezwiemy się najszybciej jak to będzie możliwe.
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe do wypełnienia.
Skontaktuj się z nami bezpośrednio